woensdag 29 december 2010

Wandelen


Na twee heerlijke Kerstdagen en twee hangdagen er achteraan werd het vandaag wel eens tijd voor wat meer actie.....
We hebben vanmiddag heerlijk gewandeld door de Amsterdamse waterleidingduinen. Zeker nu met nog aardig wat sneeuw een prachtig natuurgebied. Door al het sneeuw viel het wandelen soms niet mee, het is net of je door mul zand loopt. Maar ons geploeter werd beloond met verschillende herten, schapen en een vos: prachtig! Dikke twee uur later zaten we rozig en tevreden in de auto richting Rijnsburg. Wat een lekker middagje....

                                                  

2 opmerkingen:

  1. Lekker hè. Wij hebben vandaag ook een flink stuk gewandeld. De sneeuw was helaas niet meer dan wat blubberige wit/zwarte modder, maar de drie reeën met reuze geweien waren er niet minder mooi om.

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier even een berichtje van een collega werkzaam bij de bibliotheek Velsen. Ik ben bijna aan het einde van de 23dingen cursus en was op zoek naar een afbeelding van een woordenwolk. En ja, toen zag ik bij 1 afbeelding 'prinselijkblog' staan en was mijn nieuwsgierigheid gewekt :-)
    Ha leuk nog een Prins en ook werkzaam bij een bibliotheek (ik zelf werk vanaf 1984 in Velsen) En dan zie ik daar een foto bij een andere blog: die boom in de waterleiding duinen, daar zijn wij met de familie op 26 december langsgelopen! Hadden we elkaar bijna zomaar in het wild tegengekomen... Wij hebben toen trouwens geen enkel dier gezien(maar wat wil je met jonge kinderen erbij, veel sporen in de sneeuw dat wel.
    Groeten Marieke Prins

    BeantwoordenVerwijderen