woensdag 22 september 2010

AquaBrowser

De AquaBrowser is niet nieuw voor mij. Regelmatig zoek ik voor klanten iets op om b.v. via Zoek & Boek iets te reserveren. Dat het toekennen van tags, maken van lijsten en recensies e.d. kan wist ik ook ,alleen hoe was tot vandaag voor mij nog een  raadsel. Via My Discoveries heb ik een account aangemaakt en ben aan de slag gegaan om een lijstje aan te maken, ik heb tags toegevoegd en korte recensies gemaakt. Wellicht handig om in de toekomst meer gebruik van te maken. Ik vind de AquaBrowser prettig omdat het overzichtelijk is en de woordenwolk links van de pagina is super handig. Ben je op zoek naar iets wat je niet helemaal weet kom je met de woordenwolk vaak heel ver. Door het toevoegen van tags e.d. wordt deze zoekmachine nog uitgebreider. Ik heb trouwens ook bij Deventer gekeken: prachtig! En dat kidsbieb.....jaloers!

1 opmerking:

  1. Eigenaardig toch he, de een zweert bij de aquabrowser en de ander vindt het helemaal niks. iets ertussen in schijnt niet te kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen