dinsdag 20 april 2010

De blinde leidt.....


Zojuist met Janny even naar Flickr gekeken. Ik had er gisteravond ook m'n licht al over laten schijnen maar snapte er toen geen bal van. Via een korte chatsessie met Walter en Aafke kreeg ik de tip om de site van flickr te vertalen naar het Nederlands. Dat scheelde al een heel stuk. Omdat Janny vanmorgen wat hulp had gekregen van Monique besloten we vanmiddag samen even te kijken. Onder het mom van "de blinden leidt de kreupelen......" Na het aanmaken van een Yahoo account, yess het is gelukt!, een aantal foto's van Maleisiƫ bekeken en eentje uitgezocht van de Camaron Highlands om in dit blog te zetten en zie daar...ook dat is gelukt. Ik ga vanavond zeker nog even verder spitten op Flickr maar de vraag of ik er iets aan heb voor werk daar kan ik geen antwoord op geven, geen idee.....

3 opmerkingen:

  1. Tuurlijk heb je daar voor je werk iets aan. Stel dat je een mooie folder wilt maken dan kan je daar soms foto's vanaf halen. Er staan ook zoveel foto's op dat je altijd voor wat dan ook inspiratie op kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk aan "jeugd"....
    kijk maar eens op de site: picozine.nl.
    Heel erg leuk om met kinderen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Flodder, bedankt voor de tip! Ga vanavond gelijk even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen