maandag 12 april 2010

RSS


"Maak je leven eenvoudiger met RSS"...dit las ik toen ik me vorige week meer ging verdiepen in RSS. Eenvoudiger? Daar leek het in eerste instantie helemaal niet op. Eerst maar aanmelden bij Google Reader en wat blijkt? Ik stond al aangemeld! Geen idee hoe ik dat voor elkaar had gekregen. Bij nadere bestudering zag ik dat ik volger ben van een aantal collega's dus daar zal het wel mee te maken hebben. Na nog wat gepuzzel heb ik een aantal abonnementen kunnen toevoegen. En yes het is toch eenvoudiger dan ik dacht. Ik ga er deze week nog wat verder mee aan de slag. Verder neem ik mezelf voor wat vaker een stukje te schrijven op mijn blog.

1 opmerking:

  1. Je conclusie is juist Joke, Blogger/Blogpost is van Google en zet degenen die jij volgt gelijk al als abonnement in je reader.

    BeantwoordenVerwijderen