dinsdag 8 juni 2010

Google docs

Ik heb mij vandaag verdiept in google docs. Eerlijk gezegt lijkt me dit prettiger werken dan wiki. Het feit dat niet iedereen er zomaar in kan vind ik wel lekker safe......
We zullen er ongetwijfeld iets mee kunnen qua werk al blijft het volgens mij wel wennen. Zeker als je niet van jongs af aan bent opgegroeid met computers en internet is het flink omschakelen. Maar oefening baart kunst toch? We hebben al zoveel bijgeleerd de laatste weken.......
Ik heb een document aangemaakt over een vakantiesite en zie dat Walter de site bewerkt heeft. Alleen zie ik niet wát hij gedaan heeft? Ik heb zelf iets bij het document van Petra gezet, volgens mij is dat wel goed gegaan. Verder is nog wel een beetje vogelen.....

2 opmerkingen:

  1. Ha Joke,
    Ik heb (tevergeefs)geprobeerd deze google docs MET plaatje in mijn Google Reader te krijgen. Dat was mijn 'bewerking'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat lekker Joke.
    Het wordt door diverse mensen op het werk al driftig gebruik van gemaakt hoor; heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen