zondag 16 mei 2010

Leidse Marathon

Wat vorig jaar niet lukte door een akelige achillespees blessure ging dit jaar wel: Piet liep vanmiddag de 10 km van Heerema tijdens de Leidse Marathon. Na aardig wat uurtjes training was het vandaag zover. Hij liep alsof het hem geen enkele moeite kostte en kwam als 809e door de finish in een tijd van 51.48 minuten. Daarmee liet hij 1671 lopers achter zich en was dus dik tevreden en ik super trots!! Ook collega Bert kwam langs het Heerema terras (waar wij de menigte toejuichten) gelopen. Eigenlijk dacht ik dat hij nog niet terug was van vakantie. Hij liep binnen vier uur de hele marathon (42 km!! ) en oogde ook nog fris en fruitig. Had nog energie om ons het één en ander toe te schreeuwen. Respect hoor!!! Helaas liet de band, die voor de lopers speelde, het al om 14.00 uur afweten. De oorzaak zullen we later wel horen, mis-communicatie denk ik..... Als je al die lopers ziet gaan krijg ik altijd een beetje een jaloers gevoel, nou ja wie weet volgend jaar....

3 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,

    Wat was het genieten gisteren. Hopelijk ben je volgend jaar als deelnemer van de partij.

    Je nog frisse en fruitige collega

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bert oogt toch altijd fris en fruitig!!
    Is Piet al van de spierpijn af?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele prestatie, ik doe het hem niet na.

    BeantwoordenVerwijderen