dinsdag 11 mei 2010

Nieuwe editbar

Vanavond werkte ik samen met Monique in Valkenburg. Toen ik haar de vraag stelde hoe je foto's op een andere manier in je blog kan zetten vroeg ze me of ik de oude of nieuwe editbar had. Hmu editbar? Wat is dat en hoe kom ik daar? Met de nieuwe editbar schijnen veel dingen simpeler te gaan en ze liet me ook zien hoe het werkte. Ik heb dus nu via "instellingen" op het dashboard voor de nieuwe editbar gekozen. Monique vroeg me ook of ik wel eens een filmpje in mijn blog had geplaatst. Nee dus.... Het was voor haar ook even puzzelen maar uiteindelijk lukte het. Nu ben ik thuis en ga ik proberen of ik dit kunstje ook voor elkaar krijg.



Op YouTube dit filmpje gekozen...en Yés het is gelukt Monique!!
Leuk hoor, weer iets geleerd.
Nu ik een poosje bezig ben met 23 dingen merk ik dat ik er steeds meer lol in krijg. Zag ik eerst niks in Flickr, nu vind ik er de leukste dingen. En trots ben ik dat de fotocollage die ik laatst maakte via Flickr Toys. Het verbaasde mezelf dat ik het eigenhandig voor elkaar kreeg.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig Joke; je hebt direct de daad bij het woord gevoegd. Is dit met de nieuwe of de oude editbar gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hé! Een woord een woord.....
    Gedaan met de nieuwe editbar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In groep I was er de vraag: 'hoe maak ik YouTube filmpje passend op mijn blog'.
    Als je daar meer van wil weten zie dan:
    http://obkatwijk.ning.com/forum/topics/youtube-filmpje-op-je-blog
    http://obkatwijk.ning.com/forum/topics/youtube-filmpje-op-je-blog-1
    (deze links moet je kopiëren en plakken in je browser!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker muziekie Joke! Ben fan van Roger Waters!
    En volgens mij leer jij elk uur wel wat bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar de jongedame die al paniek in haar ogen kreeg bij een nieuwe versie van Bicat, draait nu nergens haar hand meer voor om.

    BeantwoordenVerwijderen