dinsdag 4 mei 2010

Weer thuis


Het project zit er op, mijn mannetje is weer thuis! Na twee weken Denemarken heb ik 'm gisteren van Schiphol kunnen halen. Zo onzeker als de heenreis was door de aswolk, zo onzeker is altijd de terugreis: Loopt het project niet uit, vliegt de helicopter wel, moet er nog ergens overnacht worden? Het gebeurt meestal dat ik een dag van te voren (of soms nog later) pas weet of hij wel of niet naar huis komt en dat geeft organisatorisch nog wel eens wat lichte stress. Als je, zoals wij, nog niet zolang samen bent wil je je liefje natuurlijk van het vliegveld halen en als je dan net moet werken baal je uiteraard. Zaterdag kreeg ik een mailtje: "Waarschijnlijk kom ik maandag thuis, maar met een beetje geluk kan het ook al zondag zijn" ja shit wat moet ik nu? Zondag is geen enkel probleem maar maandag moet ik werken en daarbij komt nog dat er veel collega's op vakantie zijn, waaronder Bert die de vervanging regelt. Dan zelf toch zaterdag maar even een rondje bellen of ik iemand kan vinden die eventueel maandag voor mij kan werken. Gelukkig was er een lieve collega die wilde en kon. Wat is het toch heerlijk zo veel collegialiteit!! Dankzij deze collega was mijn "stress" op slag verdwenen...en kon ik maandag met een gerust hart richting Amsterdam rijden, thanks!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten