woensdag 5 oktober 2011

Startschot

De laatste spulletjes zijn ingekocht, de tassen gepakt, gedoe voor visumaanvragen afgerond, een vergeten hotelkamer geboekt, het tuinstel is binnengehaald, de motor naar de winterstalling gebracht, de kerstboom alvast van zolder gehaald en familie en vrienden zijn gedag gezegt en we hadden ook nog een feestje van vrienden en een etentje tussen neus en lippen door; kortom het afgelopen weekend was druk!! Het eerste startschot voor ons Australië avontuur is maandagochtend gelost. Piet vertrok die ochtend richting Down Under om daar twee weken te werken. Omdat hij na onze vakantie in Australië blijft werken en we niet precies weten wanneer hij daarvan terug komt moest er wel even goed nagedacht worden over de to do's. Volgens mij is alles wel redelijk gelukt en heb ik nu twee weken de tijd om m'n eigen dingen te regelen...
Niet geheel onbelangrijk, ik hoor zojuist dat Piet veilig is aangekomen, nu ik nog......

2 opmerkingen:

  1. Ha Joke, spannend hoor zo'n reis. Zo te zien hebben jullie alles goed voorbereid, vooral die kerstboom lijkt me een goed plan. Ik zal je wel missen op de donderdagavond, maar ik vind het ook leuk om je te volgen op je blog. Alvast een heel goede reis en een fijne vakantie samen.
    groetjes, Rina.

    BeantwoordenVerwijderen