dinsdag 14 mei 2019

Agua Amarga III

Maandag 13 mei 2019
De zon staat alweer hoog aan de hemel als de wekker gaat. Het begint haast vanzelfsprekend te worden. De thermometer geeft zo vroeg in de morgen een graad of 21 aan. Een prima temperatuur voor de wandeling die we vandaag willen gaan maken. Het boekje belooft dat we onbetwist één van de spectaculairste stukken kust van Europa leren kennen. We starten in San José en al snel is er een prachtige baai te zien. Het stuk strand dat volgt is een mooie oefening voor de Kippenloop. Daarna gaat het bergop, en er volgen mooie uitzichten. Maar dan bergaf....over een rotsachtig stuk is het een dingetje. En dan druk ik me zacht uit. Ik denk dat mijn mam zou zeggen: "Ik ben blij dat ik dat niet geweten heb". Gelukkig gaat het allemaal goed. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn blij als we weer veilig aan de andere kant van de berg boven staan. Verder houden we de afdalingen naar de baaitjes voor gezien en blijven we lekker over de bergrug lopen. En het boekje heeft niets teveel gezegd. Een kleine vier uur later zitten we tevreden en voldaan weer in de auto.



 







1 opmerking:

  1. Jeetje, ziet er spectaculair uit, is de “ Limesroute” toch wat relaxter..

    BeantwoordenVerwijderen